Ugrás a fő tartalomra
Mit jelent a SEPA és az IBAN?A SEPA a Single Euro Payments Area (Egységes Európai Fizetési Övezet) rövidítése. Így hívják a nemzeti és európai fizetési forgalom új egységes szabályozását. IBAN (International BTovább olvasomHogyan működik a Klarna "fizetés 30 napon belül" folyamata?Vásárold meg még ma a kedvenc termékedet, és fizess később, 30 napon belül. Ezt a fizetési módot választva közelebbről is megnézheted a terméket, mielőtt kifizetnéd. Így működik:1.Tovább olvasomHogyan működik a Klarna fizetés 3 részletben folyamata?Hogyan működik a Klarna fizetés 3 részletben folyamata?A Klarna fizetés 3 részletben egy olyan fizetési mód, amely lehetővé teszi, hogy rendeléseid költségét 3 egyenlő, kamatmentesTovább olvasomHogyan fizethetek Google Pay-el a rendelésemért? A Google Pay fizetési módként elérhető iOS és Android eszközökön az alkalmazásunkban és a mobil webshopunkban. Ezt a fizetési módot a pénztárnál választhatod ki. Minden böngészőn kTovább olvasomHogyan fizethetek Apple Pay-el a rendelésemért? Az Apple Pay fizetési módként elérhető iOS-eszközökön az alkalmazásunkban és a mobil webshopunkban. Ezt a fizetési módot a pénztárnál választhatod ki. Elérhető a Safarin keresztül,Tovább olvasom Hogyan működik az utánvétes fizetés és a pénzvisszatérítés folyamata?Ha fizetési módként az utávétes fizetést választottad, kérjük, vedd figyelembe a következőket: A megrendelt terméket a GLS futárszolgálat vagy az MPL munkatársai szállítják házhoz.Tovább olvasomKapok fizetési visszaigazolást a fizetéskor?Amennyiben PayPal-t vagy bankkártyát választottál fizetési módként, akkor a rendelésed csak az eredményes fizetési folyamatot követően zárul le. Ezért ennél a kettő fizetési módnálTovább olvasomHogyan történik az ÁFA kimutatása?Az ÁFA természetesen minden számlában külön feltüntetésre kerül.Tovább olvasomMilyen fizetési módokat fogadtok el?Az alábbi fizetési módok közül választhatsz: Visa kártyás fizetés, MasterCard kártyás fizetés, Maestro kártyás fizetés, fizetés utánvéttel (bankkártyával vagy készpénzzel a futárnáTovább olvasomMiért utasítottátok el a bankkártyás fizetésemet?Ha nem lehetséges a bankkártyával történő fizetés, annak különböző okai lehetnek. Például elképzelhető, hogy rosszul adtad meg az adataidat vagy részünkről jelentkezett technikai hTovább olvasomMikor terhelitek meg a bankkártyámat?A vásárolt termékeket a fizetési folyamattal foglaljuk le Neked. Csak a termék feladásakor terheljük meg a bankkártyádat a leszállított termékek teljes összegével.Tovább olvasomMikor és hogyan kapom meg a számlámat?A számlát e-mailben kapod meg, közvetlenül azután, hogy a rendelésed teljes egészében kiszállításra került.Tovább olvasomFizethetek részletekben?Hát persze! Részletekben is fizethetsz, ha a rendelés utolsó lépésénél a "Klarna Fizetés 3 részletben" kamatmentes fizetési módot választod.Tovább olvasomRendelhetek adómentesen (tax-free)?Adómentes rendeléseket (tax-free orders) nem kínálunk.Tovább olvasomMegkaphatom a rendelésemet a vállalkozásom nevére?Általában nincs lehetőség üzleti vevőszámla vezetésére.Tovább olvasomKapok fizetési visszaigazolást a fizetéskor?Amennyiben PayPal-t vagy bankkártyát választottál fizetési módként, akkor a rendelésed csak az eredményes fizetési folyamatot követően zárul le. Ezért ennél a kettő fizetési módnálTovább olvasom