Ugrás a fő tartalomra
Szerkeszthetem önállóan az adataimat?Ha be vagy jelentkezve az ügyfélfiókodba, akkor a profilodban a "Profil és biztonság" résznél szerkesztheted a személyes adataidat (név, születési dátum, e-mail cím és telefonszám)Tovább olvasomMerülnek fel költségeim, ha regisztrálok?A tagság most is és a jövőben is természetesen ingyenes.Tovább olvasomHogyan törölhetem az ügyfélfiókomat?Írj nekünk egy e-mailt az [email protected] e-mail címre a törlési kérelemről, és mi azonnal intézkedünk az ügyfélfiókod törléséről. Az e-mailnek nincsenek semmilyen formTovább olvasomHogyan regisztrálhatok?Az ügyfélfiók elkészítéséhez egyszerűen kattints a fejlécben a »Bejelentkezés« linkre, majd a bejelentkezési részben a »Regisztráció« linkre, és töltsd ki a regisztrációs lapot. ÜgTovább olvasomMegtudhatok többet az adataimról? Mi van az adathordozhatósághoz való joggal?Az adathordozhatósághoz való jogot (GDPR 20. cikkely) ügyfélszolgálatunknál az [email protected] e-mailen keresztül érvényesítheted.Tovább olvasomHogyan tudom megadni banki adataimat a pénzvisszatérítéshez, ha utánvéttel fizettem?Ez esetben kérjük, add meg a kártyabirtokos keresztnevét, vezetéknevét és az IBAN számot a személyes fiókodban, hogy visszautalhassuk az összeget a bankszámládra. Ennek menete az aTovább olvasomHogyan tudom megváltoztatni a jelszavamat, illetve hogyan tudok az elfelejtett jelszavam helyett újat kérni?Egyszerűen kattints a nyitó oldal főcímében a »Bejelentkezés« alatt az »Elfelejtetted a jelszavad?« menüpontra, és add meg az ügyfélfiókban rögzített e-mail címedet. Mi küldünk egyTovább olvasomAz adataimat továbbértékesítik harmadik fél részére?Természetesen valamennyi ügyfél adatát szigorúan bizalmasan kezeljük, és nem adjuk tovább harmadik fél részére.Tovább olvasom