VÁSÁRLÁS ILLESZKEDÉS SZERINT
VÁSÁRLÁS KATEGÓRIÁK SZERINT
Népszerűek
Mit csináljak, ha a kívánt termék már nem kapható?
Ne aggódj, elképzelhető, hogy a jövőben még lehetőséged lesz megrendelni a kívánt terméket. Azonban sajnos nem tudjuk pontosan megmondani, hogy egy termék mikor lesz ismét elérhető. Szívesen küldünk Neked egy emlékeztetőt, ha a terméked ismét kapható lesz. Ehhez nyisd meg a terméket részletesen leíró oldalt, és válaszd ki a kívánt méretet. A következő lépésben megadhatod az e-mail címedet, így automatikusan értesítést kapsz tőlünk, ha a termék ismét elérhető lesz.
Segített ez a válasz?
Nagyon fontos számunkra a véleményed, mert segít, hogy jobbak lehessünk!
Itt további válaszokat találsz
Hogyan tudok rendelni?
Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam le?
Külföldi rendeléseket is elfogadtok?
Mi történik a rendelésem leadását követően?
Miért kell a születési dátumomat megadnom a rendeléskor?
Szükségem van ügyfélfiókra, ha vásárolni szeretnék?
Törölhetem a rendelésemet, ha még nem kézbesítették?
Itt további válaszokat találsz
Hogyan tudok rendelni?
Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam le?
Külföldi rendeléseket is elfogadtok?
Mi történik a rendelésem leadását követően?
Miért kell a születési dátumomat megadnom a rendeléskor?
Szükségem van ügyfélfiókra, ha vásárolni szeretnék?
Törölhetem a rendelésemet, ha még nem kézbesítették?
Ügyfélszolgálat
Nem találtál megfelelő választ?
Találd meg a választ mindössze néhány kattintással vagy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Segítséget kérek
Látogass el az ügyfélszolgálati oldalunkra, ahol összegyűjtöttük számodra a leggyakrabban ismételt kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat. Ha nem találod, amit keresel, akkor te magad is írhatsz kérdést
Hívj minket
Ingyenes forródrót Hé - Pé 08:00-20:00 között, Szo és ünnepnapokon 09:00-18:00 között