VÁSÁRLÁS ILLESZKEDÉS SZERINT
VÁSÁRLÁS KATEGÓRIÁK SZERINT
Népszerűek
Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam le?
A rendeléseddel kapcsolatos információkat az általunk küldött, megrendelést visszaigazoló e-mailben találod. Ezt az emailt a rendelés leadása után rögtön, általában 1-2 percen belül meg kell kapnod tőlünk. Rendeléseidet ügyfélfiókodban is nyomon követheted a "Rendelések" menüpontban.
Segített ez a válasz?
Nagyon fontos számunkra a véleményed, mert segít, hogy jobbak lehessünk!
Itt további válaszokat találsz
Hogyan tudok rendelni?
Külföldi rendeléseket is elfogadtok?
Mi történik a rendelésem leadását követően?
Mit csináljak, ha a kívánt termék már nem kapható?
Miért kell a születési dátumomat megadnom a rendeléskor?
Szükségem van ügyfélfiókra, ha vásárolni szeretnék?
Törölhetem a rendelésemet, ha még nem kézbesítették?
Itt további válaszokat találsz
Hogyan tudok rendelni?
Külföldi rendeléseket is elfogadtok?
Mi történik a rendelésem leadását követően?
Mit csináljak, ha a kívánt termék már nem kapható?
Miért kell a születési dátumomat megadnom a rendeléskor?
Szükségem van ügyfélfiókra, ha vásárolni szeretnék?
Törölhetem a rendelésemet, ha még nem kézbesítették?
Ügyfélszolgálat
Nem találtál megfelelő választ?
Találd meg a választ mindössze néhány kattintással vagy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Segítséget kérek
Látogass el az ügyfélszolgálati oldalunkra, ahol összegyűjtöttük számodra a leggyakrabban ismételt kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat. Ha nem találod, amit keresel, akkor te magad is írhatsz kérdést
Hívj minket
Ingyenes forródrót Hé - Pé 08:00-20:00 között, Szo és ünnepnapokon 09:00-18:00 között