01d
18h
04m
51s
CYBER WEEKEND: Akár -70% EXTRA MINDENRE
VÁSÁRLÁS ILLESZKEDÉS SZERINT
VÁSÁRLÁS KATEGÓRIÁK SZERINT
Népszerűek
Mit tehetek, ha sérült terméket kaptam?
Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék megsérült vagy bármilyen más módon nincs rendben, akkor természetesen ingyenesen visszaküldheted nekünk a terméket a visszaküldési űrlappal együtt. Amint a termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, indul a jóváírás azon az úton, amit fizetési módként megadtál.
Segített ez a válasz?
Nagyon fontos számunkra a véleményed, mert segít, hogy jobbak lehessünk!
Itt további válaszokat találsz
Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?
Hogyan követhetem nyomon a rendelésem és milyen szállítási értesítéseket kapok a kiszállítás alatt?
Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam fel?
Milyen szállítási költségek merülnek fel?
Mi az a részszállítás?
Mely csomagküldő szolgáltatóval külditek ki a csomagomat?
A szállítási címem eltérhet a számlázási címemtől?
Itt további válaszokat találsz
Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?
Hogyan követhetem nyomon a rendelésem és milyen szállítási értesítéseket kapok a kiszállítás alatt?
Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam fel?
Milyen szállítási költségek merülnek fel?
Mi az a részszállítás?
Mely csomagküldő szolgáltatóval külditek ki a csomagomat?
A szállítási címem eltérhet a számlázási címemtől?
Ügyfélszolgálat
Nem találtál megfelelő választ?
Találd meg a választ mindössze néhány kattintással vagy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Segítséget kérek
Látogass el az ügyfélszolgálati oldalunkra, ahol összegyűjtöttük számodra a leggyakrabban ismételt kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat. Ha nem találod, amit keresel, akkor te magad is írhatsz kérdést
Hívj minket
Ingyenes forródrót Hé - Pé 08:00-20:00 között, Szo és ünnepnapokon 09:00-18:00 között