Ugrás a fő tartalomra

Hogyan követhetem nyomon a rendelésem és milyen szállítási értesítéseket kapok a kiszállítás alatt?

Ha tudni szeretnéd, hogy hol jár a csomagod, használd a szállítási visszaigazolásban található nyomkövetési kódot. Minden egyes kiküldött csomagra külön szállítási visszaigazolást kapsz, amely a csomagkövetés linkjét is tartalmazza (nagy zöld gomb). Mivel a csomagok a németországi raktárunkból érkeznek Magyarországra, ezért amíg azok úton vannak Magyarország felé, a csomagkövető link még nem aktív. Ez a csomagkövető link csak akkor aktiválódik, amikor a csomagod megérkezik Magyarországra, és a logisztikai partnerünk nyilvántartásba veszi a logisztikai központjában. Ezek után a link aktiválódik és pontosan látni fogod, hogy az országon belül postosan merre is jár és milyen státusza van a kézbesítendő csomagodnak. Így követni tudod, hogy merre jár a csomagod és mikor kerül kézbesítésre.

Továbbá a kézbesítés napján egy SMS-t fogsz kapni logisztikai partnerünktől a rendeléskor megadott telefonszámra, ami tartalmazza a csomagszámot, a fizetendő összeget, a kézbesítés várható időtartamát (3 órás időintervallum), illetve a futár telefonszámát is a zavartalan kapcsolattartás végett. Amennyiben bármilyen előre nem tervezett változás lép fel nálad, amely befolyásolhatja a kiszállítás sikerességét, kérjük jelezd azt a futárnak még a kiszállítás előtt, hogy időben alkalmazkodni tudjon a megváltozott körülményekhez. Mindannyiunk célja, hogy a csomag sikeresen kézbesítve legyen. Az ehhez szükséges együttműködésedet előre is köszönjük.

Amennyiben csomagodat egy GLS csomagautomatába rendelted, kérjük, vedd figyelembe, hogy a GLS az átvételi kódot SMS helyett a Viber applikációban is küldheti. Ha nem kaptál SMS értesítést a csomag kézbesítéséről, kérjük, ellenőrizd a Viber üzeneteidet is.

Javasoljuk, hogy kísérd figyelemmel a nyomkövetési linket amelyet a szállítás megerősítéséről szóló e-mailben kaptál vagy az ügyfélfiókodon keresztül a "Rendeléseid" menüpontra kattintva, hogy megbizonyosodj arról, hogy a kézbesítés időpontjában otthon tartózkodsz, illetve hogy a csomagautomatából/csomagponton időben áttudd venni a rendelésedet, még mielőtt az visszaküldésre kerülne a feladóhoz.

Segített ez a válasz?
Nagyon fontos számunkra a véleményed, mert segít, hogy jobbak lehessünk!