VÁSÁRLÁS ILLESZKEDÉS SZERINT
VÁSÁRLÁS KATEGÓRIÁK SZERINT
Népszerűek
Mit tegyek, ha termékem a szállítás során megsérült?
Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék megsérült, hibás vagy bármilyen más módon nincs rendben, akkor reklamálhatsz a termék miatt, és természetesen ingyenesen visszaküldheted azt nekünk. A visszaküldéssel kapcsolatos valamennyi információt megtalálod a »Hogyan kell visszaküldeni a terméket?« kérdés alatt.
Segített ez a válasz?
Nagyon fontos számunkra a véleményed, mert segít, hogy jobbak lehessünk!
Itt további válaszokat találsz
Hogyan kell visszaküldeni a terméket?
Mennyi időbe telik, mire visszakapom a pénzemet?
Van-e lehetőség a visszaküldött termék közvetlen cseréjére?
Visszatérítésre kerül a szállítási költség, ha visszaküldöm a rendelésemet?
Mi történik a visszaküldött termékekkel, miután már visszaküldtem nektek?
Hogyan tudom megadni banki adataimat a pénzvisszatérítéshez, ha utánvéttel fizettem?
Hol tudom a visszáru csomagomat leadni?
Itt további válaszokat találsz
Hogyan kell visszaküldeni a terméket?
Mennyi időbe telik, mire visszakapom a pénzemet?
Van-e lehetőség a visszaküldött termék közvetlen cseréjére?
Visszatérítésre kerül a szállítási költség, ha visszaküldöm a rendelésemet?
Mi történik a visszaküldött termékekkel, miután már visszaküldtem nektek?
Hogyan tudom megadni banki adataimat a pénzvisszatérítéshez, ha utánvéttel fizettem?
Hol tudom a visszáru csomagomat leadni?
Ügyfélszolgálat
Nem találtál megfelelő választ?
Találd meg a választ mindössze néhány kattintással vagy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Segítséget kérek
Látogass el az ügyfélszolgálati oldalunkra, ahol összegyűjtöttük számodra a leggyakrabban ismételt kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat. Ha nem találod, amit keresel, akkor te magad is írhatsz kérdést
Hívj minket
Ingyenes forródrót Hé - Pé 08:00-20:00 között, Szo és ünnepnapokon 09:00-18:00 között