VÁSÁRLÁS ILLESZKEDÉS SZERINT
Top márkák
VÁSÁRLÁS KATEGÓRIÁK SZERINT
Népszerűek
Hogyan történik a reklamáció?
Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék bármilyen módon nincs rendben, akkor természetesen ingyenesen visszaküldheted nekünk a terméket a visszaküldési űrlappal együtt. Amint a termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, indul a jóváírás azon az úton, amit fizetési módként megadtál. Ut ánvétes fizetés esetén a jóváírás banki átutalással történik. Az ügyfélszolgálat munkatársai szívesen segítenek a reklamációd lebonyolításában.
Segített ez a válasz?
Nagyon fontos számunkra a véleményed, mert segít, hogy jobbak lehessünk!
Itt további válaszokat találsz
Hogyan kell visszaküldeni a terméket?
Mennyi időbe telik, mire visszakapom a pénzemet?
Van-e lehetőség a visszaküldött termék közvetlen cseréjére?
Visszatérítésre kerül a szállítási költség, ha visszaküldöm a rendelésemet?
Mi történik a visszaküldött termékekkel, miután már visszaküldtem nektek?
Mit tegyek, ha termékem a szállítás során megsérült?
Itt további válaszokat találsz
Hogyan kell visszaküldeni a terméket?
Mennyi időbe telik, mire visszakapom a pénzemet?
Van-e lehetőség a visszaküldött termék közvetlen cseréjére?
Visszatérítésre kerül a szállítási költség, ha visszaküldöm a rendelésemet?
Mi történik a visszaküldött termékekkel, miután már visszaküldtem nektek?
Mit tegyek, ha termékem a szállítás során megsérült?
Ügyfélszolgálat
Nem találtál megfelelő választ?
Találd meg a választ mindössze néhány kattintással vagy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Segítséget kérek
Látogass el az ügyfélszolgálati oldalunkra, ahol összegyűjtöttük számodra a leggyakrabban ismételt kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat. Ha nem találod, amit keresel, akkor te magad is írhatsz kérdést
Hívj minket
Ingyenes forródrót Hé - Pé 08:00-20:00 között, Szo és ünnepnapokon 09:00-18:00 között